سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از فردا به مدت یک ماه باز می‌شود + لینک سایت آموزش‌وپرورش (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) حکم جالب دادگاه بردسکن برای یک شکارچی غیرمجاز | هزار و ۸۰ ساعت سیراب‌کردن حیوانات و محیط زیست زلزله شیراز را لرزاند (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده ۳ سوله در حاشیه تهران (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) متهم به موبایل‌‌قاپی شبانه در مشهد به دام افتاد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ریزش طبقه هفتم ساختمان درحال‌ساخت در مشهد حادثه آفرید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آغاز فعالیت نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی خانه مَلِک در موزه بزرگ خراسان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) | روند افزایش تدریجی دما تا اواسط هفته جاری ادامه دارد سنجش ۱۲۵ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه در خراسان‌رضوی سهم زیادی از گردش مالی صنایع دستی در کشور متعلق به خراسان‌رضوی و مشهد است حاجی‌صادقی: شهید رئیسی، رئیس‌جمهوری را «سرباز ولایت» می‌دانست ۴ مرگ ناشی از هاری در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد آغاز به کار کرد+ ویدئو پیش‌بینی زوال عقل با استفاده از روش‌های نوین راهنمای انتخاب بهترین مکمل برای بدن سازی قول فرماندار مشهد: وام سیل‌زدگان مشهدی از این هفته واریز می‌شود فروش ساختمان آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی برای ساخت کلاس درس اعضای باند گوشی‌قاپی «بهمن» در مشهد دستگیر شدند + جزئیات تکذیب حمله هکری به سایت وزارت علوم (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بارش باران در ۹ استان کشور | خیزش گردوخاک در مناطق مستعد (۳ مهرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۶۹۷۴
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
بارش باران در ۹ استان کشور | خیزش گردوخاک در مناطق مستعد (۳ مهرماه ۱۴۰۱)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران در ۹ استان، کاهش دما در شمال شرق، شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر و همچنین خیزش گردوخاک در برخی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان اظهار کرد: امروز در گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات قزوین و زنجان رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وی افزود: دوشنبه ( ۴مهرماه) در برخی مناطق گیلان، مازندران و شرق اردبیل بارش رخ خواهد داد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۵ تا ۷ مهرماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

ضیاییان ادامه داد: سه‌شنبه و پنج‌شنبه ( ۵ و ۷ مهرماه) در برخی مناطق گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی افزود: امروز و فردا دما در شمال شرق، شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر  کاهش و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه به‌تدریج افزایش می‌یابد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، امروز و فردا در شرق، شمال شرق، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق کشور و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد نسبتا شدید تا شدید و  در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

ضیاییان خاطرنشان کرد: امروز و فردا دریای خزر و از امروز تا پنج‌شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ مهرماه) قسمتی ابری و غبارآلود در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۵ مهرماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۳ و ۴ مهرماه) اهواز با دمای ۴۱ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵ و ۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->